utorok 19. júla 2016

Starostlivosť o pleť | PREDSAVZATIE


Ahoj :) po dlhšom čase sa ozývam s článkom o starostlivosti o pleť.
Nikdy som sa o pleť nestarala. Nekrémovala, nepeelingovala, pravidelne neodličovala. No uvedomovala som si to. Dievčatá, v mojom veku, ktoré to robili, mali pleť posiatu s akné, červené fľaky, suchú pokožku, čierne bodky a predsa ich starostlivosť bola pravidelná. Od čoho teda záleží? Z veľkej miery zasahuje aj genetika. Teda ak tvoji rodičia mali akné, nemysli si, že ty budeš mať tváričku ako detská prdelka. Ja mám v tomto šťastie. Moji rodičia nikdy nemali problémy s veľkým akné. A možno aj preto som bola zvyknutá na to, že keď sa neodlíčim, nič závažné sa nestane. Ak nepočítam nasledujúce ráno a pohľad do zrkadla. Hurá na Halloweensku párty.

Ale teraz som si povedala, že sa začnem o svoju pleť starať. Raz sa mi predsa odvďačí.A možno s ňou budem spokojnejšia ako doteraz.

Čo používam?

Starostlivosť o moju pleť sa začína vždy večer. Pred sprchou sa odlíčim a pleť vyčistím touto pleťovou vodou. Je vhodná na citlivú pokožku a používa ju aj moja mama, ktorej pokožka je podráždená po použití akejkoľvek inej pleťovej vody.




Po použití tejto vody si umyjem tvár vodou a nechám ju mokrú. Na mokrú tvár nanesiem Kauflanďácky peeling, s ktorým som veľmi spokojná. Moja pleť je jemnejšia a pripadá mi krajšia už len na pohľad. A je veľmi príjemný. Tento peeling mám na tvári až pokiaľ sa neosprchujem a na konci sprchy si studenou vodou opláchnem tvár a zmyjem ho.




Na opláchnutú tvár nanesiem ešte krém.Hrubú vrstvu krému.





To je odomňa všetko. Snáď ste sa inšpirovali a tie, ktoré sa o svoju pleť nestaráte, skúste to so mnou a poďme spoločne pozorovať rozdiely :)



Vďaka za prečítanie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára