pondelok 30. mája 2016

May favourites

Ahojte po dvoch týždňoch oddychu od písania. Celý čas som rozmýšľala, či mám spraviť recenziu o produktoch z Avonu. Nejak sa mi nechce recenzovať no recenziu na tieto vecičky mať budete. Chystám veľkú recenziu mojich nováčikov v kozmetickej taške. Môžte sa naozaj tešiť, pretože to chcem spraviť oveľa kvalitnejšie ako predošlé 2 recenzie.
Dnes tu máme článok, ktorý je viac menej tiež taká oddychovka. May favourites alebo májoví favoriti sú môj obľúbený typ článku, ktorý si vždy rada prečítam, zistím tak názor iných, vkus a chute iných. Prečo by som teda tento typ článku nemohla napísať aj ja, keď je koniec mesiaca?
V tomto článku budem označovať za najobľúbenejšie: nápoj, jedlo, oblečenie, kozmetika, z film, hudba a voliteľné predmety.

Nebudem sa zbytočne rozpisovať, ale rovno idem na to :)


1 | NÁPOJ

V mesiaci máj je mojim najobľúbenejším nápojom minerálna voda s citrónom narezaným na plátky. Prečo? Pretože chladné dni sa pominuli a z čaju mi je teplo. Skôr som potrebovala niečo na rýchle osvieženie. Namiesto robenia rôznych ovocných smoothies, ktoré sa mi fakt robiť nechce a presne aj viem ako vždy dopadne keď robím nejaké smoothie.

Na prvom obrázku je moje očakávanie, a na druhom je približná
A preto sa mojim obľúbencom stal práve takýto nápoj. Rýchle, jednoduché, chutné, osviežujúce, jarné a letné, zdravé.


2 | JEDLO

Jednoznačne cestoviny. Mojim všeobecne najobľúbenejším jedlom sú cestoviny s brokolicou, šunkou, dressingom a syrom. Milujem ich. A na cestoviny si v tejto kategórii zvykajte, pretože tu budú ultračasto.


3 | OBLEČENIE

Najobľúbenejšie v tomto mesiaci sú moje nové Nike, ktoré som kúpila preto, lebo doteraz som bola verná značke Vans, ale kvalita sa nejak zhoršila a po roku boli rozpadnuté, preto som stavila na Nike. Kúpila som ich síce na pánskom oddelení v Deichmanne, ale je to nejaký problém? Veď ako vidím nosiť tie biele Nike každého jedného chlapca a každé jedno dievča, tak mi to bolo jedno. No tie biele Nike nie sú mojim obľúbencom. Moje sú sivé s bielym znakom, jednoduché, no vyzerajú kvalitne.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt nike sb satire


4 | KOZMETIKA

Najobľúbenejšia vec z kozmetiky je určite maskara z Avonu za 3.50€. (vidieť ste ju mohli v posldnej recenzii no na jej recenziu si chvíľu počkáte)



5 | FILM

Určite Vám odporúčam film Navždy mladá. Niečo neskutočné. Pozerala som ho 3 krát denne, pretože ma vždy nadchlo čaro toho filmu. Nikdy som takú tématiku v žiadnom filme nevidela. Je ako pre tínedžerov, tak pre starých. Zaujímavý svojim dejom, postavami, prostredím a jemným vánkom odbornosti.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt navždy mlada

6 | VOLITEĽNÝ PREDMET

Curaprox single kefka na zuby. Moja prvá Curaproxka, no neviem si vynachváliť. Dostala som ju u zubárky zdarma a naozaj je vynikajúca. Jej malá hlavička sa dostane na miesta kam sa bežnou kefkou nedostanete. Ja som večne zdrbávana za to, že nemám vzadu kvalitne vyčistené zuby. No táto kefka mi veľmi pomáha.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt curaprox single 1006

Ďakujem za prečítanie :) Napíšte svoj názor na tieto veci :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára