nedeľa 15. mája 2016

Jarné outfit inšpirácie

Ahojte dievčatá :) Teším sa, že ste sem opäť zavítali :) Pripravila som si pre vás pár outfitov, ktoré sú podľa mňa vhodné na jar. Keď už nie je ani tak zima a nie je ešte úplne teplo. Čiže prepojenie dlhých a krátkych rukávov v jednom outfite. Nebudem sem písať aké farby sa nosia túto jar, pretože podľa mňa je toto zbytočné kritérium. Nie som zástancom "nosiť to, čo je in" ale som zástancom "nosiť to, čo sa mi páči" a keď je v móde oranžová a nepáči sa mi, tak ju nosiť nebudem. Takže inšpirujte sa mojim vkusom, snáď sa vám bude páčiť.

Poznámka: tieto obrázky nie sú stiahnuté z internetu, dala som si záležať na vyskladaní jednotlivých outfitov z viacerých obrázkov. 

1. Všeobecný (neviem ako to nazvať) outfit

2. Retro vintage outfit

3. Romantický elegantný outfit
Snáď sa Vám outfity páčili. Dajte mi vedieť, ktorý sa vám páčil najviac. Páči sa vám takýto typ článku?  Pri obliekaní nezabúdajte na to, že ak sa vám nepáči to, čo sa práve nosí, tak to nenoste. Noste to, čo vám vyhovuje, v čom sa cítite dobre a čo sa páči vám. Móda je pre každého niečo iné. Každý má iný štýl, tak si nenechajte vnucovať štýl iných ľudí, ale rozvíjajte ten svoj. Nikdy neviete, kedy bude práve ten váš práve in.

2 komentáre: