sobota 14. mája 2016

RECENZIA | make - upy + čo mi prišlo z Avonu

Ahojte :) Teším sa, že ste si prišli prečítať ďalšiu recenziu :) Dnes si prečítate o 2 make-upoch, ktoré používam :) Taktiež sa tešte na 2 skvelé vecičky, za skvelé ceny, ktoré mi prišli z Avonu, a ktoré budem hodnotiť už v ďalšej recenzii, keďže teraz ich ešte nemám odskúšané :)

Nebudem zdržiavať, ideme na to:

1. Make-up ESSENCE

Tento make-up využívam vtedy, keď som opálená, pretože je to odtieň 02, čo je na mňa práve teraz, keď som svetlejšia veľmi tmavý a oranžový odtieň. Musím priznať, že ho ani v lete nevyužívam veľa, možno práve preto ho mám už z minulého roku. (Vidno aj na jeho krásnom čistom vzhľade). Inak tento make - up vydrží dlhší čas, no jeho krycia schopnosť nie je nejak excelentná, ale postačí, teda ak nie ste ten typ s veľmi výrazným akné, čo ja našťastie nie som. Ale ak ste, tak tento make - up vám akné nezakryje úplne, len čiastočne. Ak ste tmavší typ pleti, bez agresívneho akné, používajúci bežne 02 odtieň, tento make - up je pre vás ako stvorený. Čo hodnotím veľmi kladne je, že má prekrásnu vôňu. Tento make up som kúpila v zľave za 2,99€ a bez zľavy môže stáť možno o euro viac.
Ak by som ho mala zhodnotiť na stupnici od 1 (najhorší) do 10 (najlepší) tak mu dávam takú 7.



2. Make - up CATRICE COSMETICS

Toto je zasa make - up, ktorý si neviem vynachváliť. Najsvetlejší odtieň, ktorý mi úplne vyhovuje. Po rozotretí zanecháva prirodzený matný vzhľad. Vydrží naozaj dlho, nepočítala som či naozaj 18 hodín, ale dlho.  Je to najdrahší make - up, aký som kedy mala. Do tohto sa ale oplatí investovať. Kryje každú moju chybu, veľmi dobre sa roztiera, vyzerám prirodzenie, nie je oranžový, zmatňuje, nelesknem sa a vôbec si ho nemusíte dať veľa. Tento make - up stál niečo cez 5 €.
Ak by som ho mala ohodnotiť od 1 (najhorší) do 10 (najlepší) tak mu dám 10.
Naozaj odporúčam. Všetky Catrice výrobky mi prídu veľmi kvalitné.




A teraz vám ukážem, čo mi prišlo z Avonu. Objednávala som po veľmi dlhom čase, pretože mi dochádza maskara a v DMku si nikdy neviem vybrať, lebo všetky mi prídu rovnaké. Tak som zakukla do Avonu a našla si lacnú maskaru za 3,50€. Podľa mňa je to skvelá cena. Taktiež mi padol do oka aj sprej na vlasy, ktorý uľahčuje rozčesávanie, vyhladzuje vlasy a má neskutočné nádhernú ovocnú vôňu. Na tieto produkty spravím recenziu na budúci týždeň. Ak s nimi máte nejaké skúsenosti, napíšte mi do komentárov. 


 





Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa Vám páčil, dajte mi vedieť v komentári. Ak máte nejaké pripomienky, čo sa dá zlepšiť, dajte vedieť. Majte sa :)

4 komentáre:

  1. Ten makeup vůbec nevypadá zle! Už je to celou věčnost, co jsem měla něco od Avonu, a je to škoda. :/ Super článek! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem :)Som rada, že článok sa ti páčil :)

      Odstrániť
  2. Ahoj, nechceš si změnit pozadí? Bolí mě z toho oči :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, nie, nechcem :D mne osobne nepríde, že je nepríjemné pre oči a mňa nebolia :D

      Odstrániť