štvrtok 12. mája 2016

RECENZIA | Cien prípravky na vlasy (šampón, maska, kondicionér)







Ahojte čitatelia :) Tento blog som založila práve kvôli tomu, že ja sama používam veľké množstvo prípravkov na vlasy, make - up a podobne. Sama mnohokrát hľadám recenzie na kozmetiku, ktorú sa chystám použiť, pretože si nechcem nijako poškodiť, keďže som na svoju pleť a vlasy citlivá. Málokedy však nachádzam zmysluplnú, mne vyhovujúcu, stručne a múdro napísanú či nenachádzam vôbec žiadnu recenziu či iné hodnotenie daného produktu. Aj keď som na svoju pleť a vlasy citlivá, nechýba mi chuť experimentovať, ale s lacnejšími tovarmi, pretože experimentovať s drahými známymi značkami, keďže som ešte len úbohý študent, ktorý nezarába a častokrát si tie 12 eurové make - upy nemôžem dovoliť. Preto ak hľadáte recenzie na práve takéto veci, na tomto blogu ich nenájdete. Snáď ste sa dozvedeli, čo tu nájdete, ste aspoň trošku spokojný a môžeme sa pustiť smelo do mojej prvej recenzie v nadpise spomínaných produktov značky Cien, a to šampónu, kondicionéru a masky na vlasy.


Šampón

Tento šampón je jeden z najlacnejších a najlepších, aké som kedy používala. Dá sa povedať, že je úplne najlepší. Moje vlasy sú po použití samotného šampónu (bez masky a kondicionéru) veľmi jemné. Šampón má menej výraznú vôňu, čo mne osobne príde ako menšie negatívum. No musím uznať, že umývať si s ním vlasy je fakt radosť. Po nanesení je však potrebné nechať chvíľu pôsobiť, no na výsledok sa oplatí čakať. Vlasy sa o 100% lepšie rozčesávajú, sú hladké, lesklé a rozštiepené končeky sú na ústupe. Tento šampón ma zbavil zničených vlasov. Šampón stál čosi okolo 1.50€. Odporúčam!

Kondicionér



Kondicionér nanášam na vlasy od polovice smerom dole. Tu je vôňa o čosi výraznejšia ako pri šampóne. No neviem či je to výhoda. Mne tá vôňa veľmi pripomína vôňu liekov. Samozrejme, ak si vôňu odmyslím tak tento kondicionér spĺňa všetko, čo moje vlasy potrebujú. Podporuje rozčesávanie a je vhodný na často štiepiace sa vlasy. Moje sa štiepili veľmi často, no odkedy používam tieto prípravky, rozštiepené končeky nemám. Kondicionér je potrebné nechať pôsobiť podobne ako šampón a aj jeho cena sa pohybuje v tiež okolo 1.50€. Odporúčam!

Maska na vlasy


Dvojminútová maska splnila očakávania ako predchádzajúce výrobky. Myslím si, že práve vďaka nej sú moje vlasy omnoho silnejšie ako predtým. Opäť sa zastavím pri vôni. Tu vôňa nie je výrazná. Masku niekedy nechávam aj dlhšie ako 2 minúty a myslím, že to nie je na škodu. Maska sa má vmasírovať do vlasov. Ja ju dávam na celú dĺžku vlasov, no najväčšiu časť dávam na končeky vlasov. Efektívne riešenie zničených a slabých  vlasov. Cena sa pohybuje v podobných sumách ako pri predchádzajúcich výrobkoch. Odporúčam.


Všetky tri výrobky obsahujú keratin. Keratin je pre vlasy veľmi prospešný. Podporuje zdravú štruktúru vlasov a po dlhodobom používaní sa vlasy stávajú lesklejšími, pevnejšími a pružnejšími. 

Tieto produkty sú pre mňa: Za málo peňazí, veľa muziky.

OBRÁZKY SOM VYHĽADALA NA INTERNETE, OSPRAVEDLŇUJEM SA ZA NEPOSKYTNUTIE VLASTNÝCH, PRACUJEM NA TOM.

AKO SI UMÝVAŤ VLASY?

Vlasy sú považované za korunu krásy. Je potrebné sa o nich starať. Časté umývanie ich vysušuje, no ani mastnota nie je výhra, aj keď tá je pre vlasy prospešná, keďže ich ochraňuje. Ja si vlasy umývam každý deň, keďže majú sklon k masteniu už po krátkom čase. Viem, škodí to, ale neznášam mastné vlasy a suchý šampón mi nezaberá.

Ako prebieha umývanie mojich vlasov? 
1.Nanesenie šampónu len do vrchnej polovice vlasov. (šampón nikdy nedávajte na konce vlasov, to ich štiepi)
2.Nanesenie kondicionéru do spodnej polovice vlasov.
3.Pôsobenie 2 minúty. 
4.Opláchnutie,
5.Nanesenie masky na vlasy. (po celej dĺžke vlasov)
6.Pôsobenie 2+ minúty.
7.Opláchnutie studenou vodou ( ak sa dá tak tou úplne najstudenšou)

Vlasy nefénujte (ak to nie je súrne), netrite ich do uteráka a nepoužívajte uterák ako turban. Použite bavlnené tričko, je na ňom menej baktérii a neškodí vlasom.


Snáď sa Vám vlasový článok páčil, snáď ste spokojný s recenziou. Ak máte nejaké pripomienky, napíšte. Veľmi rada si prečítam objektívnu kritiku, pochvaly aj skúsenosti. Prajem Vám pekný deň :)



Misssunshine ©

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára